آیا خدایی وجود دارد یا نه؟


یکی از آقای کوینر پرسید که آیا خدایی وجود دارد یا نه؟

آقای کوینر گفت:

به تو توصیه می کنم فکر کنی که آیا با دانستن جواب این سؤال رفتارت

تغییر خواهد کرد یا نه. اگر تغییر نکند موضوع منتفی است. اگر تغییر بکند

حداقل می توانم اینقدر کمکت بکنم که تو تصمیم خودت را گرفته ای:

تو به خدا نیاز داری ... !

 

مجموعه فیل - داستانک‌های فلسفی / برتولت برشت

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت19:00---10 فروردين 1392


هانیه
ساعت17:32---10 فروردين 1392
اینم گوسفند.........
مراسم قربونی داریم
جای گل پسر خالی
خیلی اهل کباب ..........

: O


هانیه
ساعت17:24---10 فروردين 1392

اره یاسی من واسه آهنگهای اینجا یه فولدر باز کردم به نام ترانه های شیرازی

واسه تو ماشین حرف نداره
خواستیم بریم شیراز از اول تا آخر همینا رو بذاریم!!! فیض ببریم

تشکر از صابخونه اینجا


هانیه
ساعت17:21---10 فروردين 1392
شناسایی خدا روشنایی قلب است...
امام علی( علیه السلام)


هانیه
ساعت17:19---10 فروردين 1392




یــــــاس
ساعت13:04---10 فروردين 1392
راستی این ترانه هم بسیار زیباست...
وصف العیش...........
نصف العیش..............
من که انگاری توی این ایام نوروز،
یه سفر به شیراز اومدم و برگشتم...
تازه به اتفاق دوستان وب


یــــــاس
ساعت13:01---10 فروردين 1392
نیازم را به پروردگار؛
همان قدر می‌دانم که از رگ گردن به من نزدیک‌تر است.............
ــــــــــــــــــــــــــــ
زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آیا خدایی وجود دارد یا نه؟ ,

تاريخ : شنبه 10 فروردين 1392 | 5:10 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.