جهانگرد رویاهای من...

 

بزاریم بریم سفر مثل جهانگرد رویاهای من ...

شخصیت منحصر بفرد کارتون کوچولوها یا همون ممول ...



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت0:03---25 ارديبهشت 1392
والا عاقبت منم اونجوری شه راضیم
ببین چه معروف شده ممول!!!
کارتون منم قراره بسازن
:
بعدشم من که همیشه مسواک می زنم
نیلو

جهانگرد نشانه یه کشوره یعنی من مسواک نزنم از بقیه چه توقعی میره


یــــــاس
ساعت17:14---23 ارديبهشت 1392
عاقبت جهانگردی.............
این شد معرفی کوتاهی از این جهانگرد گوگووووری مگووووووری !!!!!!!!!
خوب بید هانیه جوووون؟؟!!


هانیه
ساعت20:13---22 ارديبهشت 1392


نیلوفر آبی عشق
ساعت16:44---22 ارديبهشت 1392
منکه مث همیشه عاشقم و این دفه عاشق این شخصیت کارتونی اهل سفر.......
-------------
هانی جونم؟ میگم دندوناتو یه مسواک نمیزنی احیانا؟
ببین دندونای منو. چقد سفیدن،
اینم با عینکش؛
چطووووور بیده؟


هانیه
ساعت2:40---22 ارديبهشت 1392
به به
چه شخصیت با شخصیتی داشته بید این شخصیت

:
فقط جای بسی تعجب هست اینکه من اصلا با این شخصیت آشنایی ندارم
نمیخواین ما رو به همدیگه معرفی کنید؟؟

چه خوب شد با یکی از پیرهای این کار آشنا شدم
تشکر
چقد چسبید
مث یه فنجون قهوه دور هم


احمد رضا
ساعت23:40---21 ارديبهشت 1392
ممولی چطور مطوری؟؟؟؟؟
مسافر کجایی؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جهانگرد رویاهای من , , , ,

تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392 | 23:12 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.