دست تقدیر....

 

تو یادت رفته وقتی گریه دارم برای اشکای من شونه باشی

تو یادت رفته باید خونه باشی باید پیش منه دیوونه باشی

نگو خونه بگو دیوار بی در که سرتا پاشو خاموشی گرفته

مگه من توی تقدیرت نبودم شاید دنیا فراموشی گرفته



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت22:18---9 ارديبهشت 1392
این خانمو من که یادم نرفته........
بنفش یواش.......
یادتونه دوستان کجا دیدینش؟؟


هانیه
ساعت18:39---9 ارديبهشت 1392

دست شما شیرازی ها هم درد نکنه


هانیه
ساعت20:52---8 ارديبهشت 1392

عججججججب!!!!
نمی خواد شما بری ......... من زودتر رفتم تنها نیست دیگه

دیر اومدی توت فرنگی


هانیه
ساعت21:15---7 ارديبهشت 1392


ش
ساعت17:39---7 ارديبهشت 1392
دوستت خواهم داشت در ســـــــکوت
که مبادا در صـــــــدایم توقعی باشد
که خاطرت را بیازارد..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دست تقدیر , , , , ,

تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | 15:11 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.