دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

و کدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم 

 



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت11:10---7 ارديبهشت 1392
من یاد گرفته ام
وقتی بغض می کنم
وقتی اشک می ریزم
وقتی میشکنم
منتظر هیچ دستــــــــــی نباشم
وقتی از درد زخم هایم به خودم می پیچم
مرهمی باشم بر جراحتــــــــــم


یــــــاس
ساعت23:44---6 ارديبهشت 1392
سیستم من فرسوده تر شده هانیه جووون
نه بابا همش از این لوکسِ پیــره........


یــــــاس
ساعت23:43---6 ارديبهشت 1392
راستی سلام درخت!!!!!!!

یــــــاس
ساعت23:43---6 ارديبهشت 1392
آری؛
گاهی چه زود دل‌تنگ می‌شویم
برای یک احوال‌پرسی ساده
برای یک کجایـــــــی پَ؟
برای یک هستــــــم
برای یک آغـوش
و برای یک...


هانیه
ساعت20:26---5 ارديبهشت 1392
نمیدونم والا چشه
احتمالا ایراد از سیستم منه
مثل خودم فرسوده شده
خب همین که واسه بقیه درست نشون میده جای شکرش باقیه


هانیه
ساعت23:21---4 ارديبهشت 1392
به امید خدا وبم از دست رفت

هانیه
ساعت22:16---4 ارديبهشت 1392
من فک میکردم توت فرنگی بوته هستش
تو نگو تو شیراز توت فرنگی ها درختن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | 7:36 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.