تو را به دل پاییزی ات...

 

"وقتی که می رفتی ... بهار بود

تابستان که نیامدی ... پاییز شد

پاییز که برنگشتی ... پاییز ماند

زمستان که نیایی ... پاییز می ماند

تو را به دل پاییزی ات

فصل ها را به هم نریز ...


 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت17:16---10 فروردين 1392
الان اینم روح منه
بیچاره شده روح سرگردان
آخه این اهنگه میگه مو میرم شیراز شیراز اصفهان

الان من سرگردان شدم!!!
@- )


هانیه
ساعت1:21---10 فروردين 1392

بزرگیتونو رسوندم

تشکر بابت لینک


یــــــاس
ساعت0:10---10 فروردين 1392

این روحمه که داره دست می‌زنه!!
چوووووووووووووون شاده!!


هانیه
ساعت14:59---9 فروردين 1392

مرسی بنفش!!!
روحم شاد شد با این ترکیب و آهنگ
شاد باشید@} ;-


solaleh20
ساعت13:09---9 فروردين 1392
راستی یادم رفت بگم من لینکتون کردم با اجازه البته.

solaleh20
ساعت12:44---9 فروردين 1392
سلام.
خوبین؟
سال نو مبارک، امیدوارم سال خوبی داشته باشین.
ممنون که آدرس وب جدیدتونو دادین واقعا ناراحت شدم وقتی دیدم بسته س، موفق باشین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تو را به دل پاییزی ات ,

تاريخ : جمعه 8 فروردين 1392 | 9:5 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.