تنهایی


هر چه آدمی به علت شرایط ذهنی یا عینی کم تر مجبور به

تماس با دیگران باشد، در وضع بهتری است. مضرات تنهایی

و عزلت را اگر نمی شود یکجا احساس کرد، لااقل می توان حدود

آن را تشخیص داد. اما جمع موذی است؛ زیرا در پس ظاهر تفریح،

مراوده و لذت معاشرت و جز این ها، زیان های جبران ناپذیری را

پنهان می کند.از چیزهای اساسی که جوانان باید بیاموزند

یکی این است که تنهایی را تحمل کنند،

زیرا سر چشمه ی سعادت و آرامش روح است.



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت17:52---3 ارديبهشت 1392
عالیییییییییییییی بود

هانیه
ساعت22:55---24 فروردين 1392
سلااااااااااااااام به همگی

بله ....خوش اومدن

راستی من کلبه رفتم .........خدا رو شکر درست شده
ولی متاسفانه نظر نتونستم بذارم
به هر حال جای شکرش باقیه


شراب شیراز
ساعت7:39---24 فروردين 1392
http://uploadyar.com/s1/13658236591.mp3
شاهرخ ....کار دلم


نازنینی از دیار حافظ
ساعت7:08---24 فروردين 1392
دوستان همیشگی از اینکه دوباره در کنار هم هستیم خوشحالیم..
گویا نیلوفرانه هم به جمع ما با کمی تاخیر اومده
راستی خیلی خوش اومده...


نیلوفر آبی عشق
ساعت4:05---24 فروردين 1392
سلام نازنین حافظ، سال نو مبارک.........
خوشا شیراز و عشاق بی مثالش........
شراب شیرازتان مبارک و پایدار


هانیه
ساعت0:12---24 فروردين 1392

شما لطف کن هر اهنگی اپلود میکنی لینکشو یه جا بذار واسه ما

البته که لطف میکنید


هانیه
ساعت20:57---23 فروردين 1392
من دق میکنم
ولی بلاخره یه دوست خوب پیدا میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تنهایی ,

تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392 | 10:23 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.