❤لطفـــــاً❤
 

لطفـــــاً


مزاحــم کســـي کــه در حــال فرامــوش کــردن شمـــاست نشــويــد !


 

خـــــودش به حــد كــافــي درد ميكشــــد .


 



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت23:14---20 فروردين 1392
ای بابا می نوشتی؛ ورود ممنوع؛ نمیومدم!!!
باشه من رفتم.....!!!
قول بده فقط درد نکشی.........


ژیلا
ساعت20:09---18 فروردين 1392

هزاران دستـــــــ هم به سویم دراز شود !/
پــــــــس خواهم زد
تنــــــــــها
تمنای دستان تـــــــــــو را دارم



هانیه
ساعت21:06---17 فروردين 1392
نـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــه
هـــــــــــــــی وااای من
آخه چرا!!وااای این حرفا چیه
نوچ


هانیه
ساعت21:00---17 فروردين 1392
می دونید با نام قدیمی کلبه تنهایی اومدید و درباره توکل و معجزه و اینا نوشتیین یهو ذوق مرگ شدم .......
فکر کردم کلبه قدیمیمون برگشته و درست شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ❤لطفـــــاً❤ ,

تاريخ : شنبه 17 فروردين 1392 | 8:41 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.